filmekről, sorozatokról, könyvekről, játékokról

Rövid vélemények

Holtodiglan

A film

2015. augusztus 27. - Szoke_Kiss_Marton

Spoileres, ha még nem láttad/olvastad

Teljes mértékben hű könyvadaptáció, ami egy felől kiváló, másfelől szerintem ez a ritmus, ami a könyvben működött, filmben már kevésbé. Mentségükre szóljon, hogy nem tudom hogy lehetett volna kiküszöbölni a törést a sztori közepén. A hangulat ettől függetlenül szuper, végig élveztem, egy percre sem ült le a sztori, egész a levezetésig, ahol viszont szerintem szükség volt még arra az 5-10 percre, amit rászántak a lezárásra. Az utolsó kép - jelenet - szerintem zseniális.

Ami fura volt a könyvhöz képest, hogy itt Amy egy délután alatt hízott meg fullra néhány csokitól (a könyvben hónapok alatt, és óvatosan, suttyomban), ami mondjuk több volt mint vicces, de túl lehetett lépni rajta.

Ben Affleck jó volt, Rosamund Pike viszont felemás: Amikor a csodálatos Amyt kellet játszania, szerintem nem volt meggyőző - nem tudom, lehet csak azért, mert tudtam mi lesz belőle -, onnantól viszont hogy lerántotta magáról a leplet, zseniális volt és magával ragadó. Én személy szerint egy Golden Globe jelölést mindenképp jósolok, az úgy sem komoly, Oscar jelölést pedig csak ha kurva ügyesek a lobbistái. (Szerkesztve: Azóta már tudjuk, hogy meglett mindkét jelölés)

Fincher szemszögből nézve sokkal jobb volt mint a Tetovált lány és kb olyan jó, mint a Zodiákus, de nem lesz olyan klasszikus mint a Social Network vagy a Hetedik.

Összességében kicsit sem csalódtam, pont olyan jó volt amire számítottam, de nem ájultam le a székről. 7/10

Véleményem a könyvről:

Holtodiglan

A Rövid vélemények blog írása a hobbim, ha dolgozok, főleg illusztrációkat készítek. Itt tudsz megnézni egy rövid válogatást a rajzaimból!

nadav-kander_rosamund-pike.jpeg

A bejegyzés trackback címe:

https://rovidvelemenyek.blog.hu/api/trackback/id/tr67738842

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása