filmekről, sorozatokról, könyvekről, játékokról

Rövid vélemények

Avengers: Age of Ultron

2015. augusztus 27. - Szoke_Kiss_Marton

Aztajóistenit!

Hát nálam ez betalált! Így kell a Nolani értelemben emberi képregényfilmet csinálni, majmolás, és depresszív sötétség nélkül. Nekem jobban tetszett, mint az első rész, ahol a coolság miatt borsódzott a hátam, míg itt az emberi és nem emberi sorsok miatt. A látvány most is nagyon fasza volt, nekem az sem tűnt fel, hogy az eredeti vágáshoz képest vagy egy órával rövidebb volt, számomra a karakterek is mind egyensúlyban voltak: akivel nem foglalkoztak az nem zavart, mert nem is érdekelt. Sólyomszem, Black Widow, Banner nagyon jól el lettek mélyítve, Sólyomszemért kifejezetten izgultam. Ultron pedig szimplán az eddigi legjobb képregényfilmes főgonosz kb Joker után.

Egy szó mint száz; nem erre számítottam, de nagyon kellemesen csalódtam, nagyon bátor, ambíciózus folytatás.

Nálam 9/10

A Rövid vélemények blog írása a hobbim, ha dolgozok, főleg illusztrációkat készítek. Itt tudsz megnézni egy rövid válogatást a rajzaimból!

Rövid véleményem a kedvenc Marvel filmjeimről:

Infinity War
Thor: Ragnarök

Captain America: Civil Waravengers-age-of-ultron-pre-credits-battle-scene-tease.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://rovidvelemenyek.blog.hu/api/trackback/id/tr197739206

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása